Metodiskie ieteikumi darbā ar bērniem

05.02.2007Drukāt
Skolēna - pedagoga sadarbība

Metodiskajā materiālā „Skolēna – pedagoga sadarbība” analizēts, kādi apstākļi ietekmē bērna personības veidošanos, izaugsmi un uzvedību, un kāda nozīme šajā ziņā ir skolai un skolotājiem.


Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Uzticības Tālruņa nodrošināšanas departamenta direktore, psiholoģe Iluta Vilnīte norāda, ka ikvienā mācību iestādē atrodas dažāda rakstura bērni, kuriem ir tikai sev raksturīgas īpatnības un vajadzības. Tādēļ ir nepieciešama atšķirīga pieeja, piemēram, kautrīgam vai „skaļam” bērnam, it īpaši, ja bērna uzvedībā un sekmēs vērojams kritums. Lai to novērstu vai apturētu, psiholoģe iesaka paņēmienus, kā motivēt bērnu mācīties, patiesi dalīties savās domās un sajūtās, kā arī celt viņa pašapziņu.

 

Materiālā sniegti arī padomi konfliktu novēršanā skolēnu vidū un ieteikumi, kā rīkoties pedagogam, ja skolēns izdarījis kādu pārkāpumu. Nobeigumā I. Vilnīte piedāvā pedagogiem veidotu aptaujas anketu, kurā analizējot skolēna uzvedību klasē, iespējams novērtēt katra bērna personību.


Pievienotie materiāli

 
Skolēna - pedagoga sadarbība



Meklēšana



Jūsu jautājums
Šeit jūs varat uzrakstīt un atsūtīt jautājumu inspekcijai, kas tiks izskatīts un atbilde tiks nosūtīta uz jūsu norādīto e-pasta adresi














Valsts Bērnu tiesību aizsardzības inspekcija

Ventspils iela 53
Rīga, LV – 1002
Tālrunis: 67 359 128
Fakss: 67 359 159
E-pasts: pasts@bti.gov.lv
© Bērnu tiesību aizsardzības inspekcija 2006
Informācija atjaunota: 21.12.2024